70 proc. gospodarstw domowych w USA ma urządzenie do streamingu
Prawie 70 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem do internetu szerokopasmowego posiada co najmniej jedno urządzenie do strumieniowego przesyłania wideo, które jest podłączone do sieci, wynika z danych z raportu Reaching Today’s Video Audiences: Platform Diversity and ROI przygotowanego przez firmę Parks Associates, które przedstawiła na targach CES 2022 w Las Vegas.
Liczba Smart tv i odtwarzaczy multimediów strumieniowych w domach stale rośnie, a konsoli do gier utrzymuje się na stałym poziomie po kilku latach strat. Konsumenci w pełni korzystali z usług streamingowych, przy czym ponad 80 proc. gospodarstw domowych z dostępem szerokopasmowym ma co najmniej jedną usługę, a 49 proc. ma cztery lub więcej usług.
Firma Parks Associates przeprowadziła badania wśród 10 tys. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem szerokopasmowym.
Pozostałe statystyki z raportu Parks Associates:
- 38 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z szerokopasmowym internetem ma konsolę do gier.
- 36 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem szerokopasmowym korzysta z usług gier wideo lub ją wypróbowuje.
- 31 proc. amerykańskich gospodarstw domowych z dostępem szerokopasmowym (ponad 30 mln gospodarstw domowych) korzysta z bezpłatnych usług OTT opartych na reklamach.
- 50 proc. gospodarstw domowych, które zrezygnowały z usług telewizji kablowych, podaje wysokie koszty tradycyjnych usług płatnej telewizji jako powód rezygnacji z usługi.
