Eurosport 1 najchętniej oglądanym płatnym kanałem sportowym w Polsce w 2021 r.
W 2021 r. Eurosport 1 cieszył się największą oglądalnością wśród płatnych kanałów sportowych w Polsce, notując najlepszy wynik od 8 lat. W minionych 12 miesiącach Eurosport 1 pokazał tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie.
W 2021 r. oba kanały Eurosportu oglądało miesięcznie średnio 6,3 mln widzów. Średni roczny udział Eurosportu 1 w rynku w 2021 r. wyniósł aż 0,62 proc., co stanowi wzrost o 47 proc. wobec roku 2020 i 23 proc. w porównaniu z 2019 r. Eurosport 1 po raz kolejny był najpopularniejszym płatnym kanałem sportowym w Polsce, zarówno w grupie A16-49, jak i A4+ (dane firmy).
Największym sukcesem minionego roku były Igrzyska Olimpijskie Tokio 2020. Przez ponad dwa tygodnie miliony widzów śledziły najważniejsze wydarzenie sportowe świata. Przez cały czas igrzysk Eurosport 1 był najpopularniejszym płatnym kanałem sportowym w Polsce. Stacja oferowała również relacje na żywo w 7 kanałach dodatkowych, kanale 4K oraz w serwisie player.pl, który pokazał każdy niezapomniany moment igrzysk. Igrzyska w Tokio były też szeroko relacjonowane w innych kanałach TVN Grupa Discovery, zapewniając łączne dotarcie do 17 mln widzów telewizji linearnej.
Ogromną widownię przyciągały również kwalifikacje i konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich. Podczas transmisji ze skoczni Eurosport 1 regularnie zajmuje pierwsze miejsce wśród kanałów płatnych w Polsce, często wyprzedzając większość anten otwartych. Rywalizację najlepszych skoczków świata w tym sezonie ogląda w Eurosporcie 1 ok. 17 proc. osób więcej niż rok temu.
Jednym z najważniejszych wydarzeń 2021 r. było włączenie pełnej oferty Eurosportu do serwisu player.pl, dzięki czemu zasoby serwisu streamingowego poszerzyły się o wielkie sportowe wydarzenia.