Vectra uruchamia telewizję w internecie
Sieć kablowa Vectra przedstawiła dzisiaj ofertę pod nazwą TV Smart. Za tą nazwą kryje się box telewizyjny oparty na platformie Android TV o podwójnej funkcji. Jedną z nich jest usługa telewizyjna dostępna przez łącze szerokopasmowe dowolnego dostawcy internetu. Drugą – usługa multiroom dla abonentów w sieci Vectry.
Oferta telewizyjna w internecie dostępna jest w trzech wariantach cenowych: od 20 do 35 zł miesięcznie. Regulamin usługi wspomina także o 20 zł za „Dostęp do Telewizji w technologii TV Smart”, ale nie wiemy jeszcze, czy ta opłata jest obligatoryjna.
Pakiety zawierają od 11 do 54 kanałów telewizyjnych oraz 3-miesięczną subskrypcję HBO GO i Tidal (po 3-mc okresie dodatkowo taryfikowane). Operator nie podaje na razie zawartości pakietów programowych. Liczba kanałów (prawdopodobnie z powodów licencyjnych, a nie komercyjnych) jest na razie skromna w porównaniu do 8-128 kanałów w TV Online Vectry, czyli pakietach dostępnych w publicznym internecie dla abonentów usług telewizyjnych w sieci Vectry.
Poza ofertą telewizji liniowej, integralną częścią oferty TV Smart są oczywiście aplikacje dostępne w sklepie Google Play, z których część mieści się w interfejsie abonenckim dekodera Vectry.
Sprzedaż nowej usługi wspierać będzie kampania reklamowa z udziałem Cezarego Pazury.
Vectra dołącza do (nielicznego jeszcze) grona dużych operatorów, uruchamiających usługi telewizyjne do odbioru w publicznej sieci internetowej takich, jak Play, czy Cyfrowy Polsat.
Informacja prasowa Vectry o usłudze Smart TV
Standardowy cennik oferty Smart TV